SOL SOL SOL!

idag åkte jag till skutberget när klockan var ca 10, kvart över 10, vi hittade några klippor och satte i gång med att steka. dock blev jag anfallen av äckliga tvestjärtar så inte va dom mysigaste, även några bin ville jävlas med mig. men det va gött att bara slappa ute i solen i 3 timmar,  badade lite också, det va gött. Efter solningen åkte vi för att käka, det fick bli IKEA, tyckte dock inte om min mat. sedan blev det att ta ut bussbiljetterna hem från stockholm för ditbär det av imorgon bitti.  nu ska jag duscha och sen bär det av till robert för jag ska sova där. nedan för ser ni lite bilder från solningen. hadetbra!                                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0